کدام کشور ها در دوره کرونا عملکرد خوبی داشتند

کرونا بیماری است که خیلی از کشور های دنیا رو تحت تاثیر خود قرار داد و حدود دو سه سالی تمام کسب و کار های دنیا را تعطیل یا ورشکست کرد در این مقاله قصد داریم برترین کشور هایی که توانستن درمقابل کرونا عملکرد خوبی داشته باشند را به شما معرفی کنیم.

سوئد
سوئد یکی از برترین کشور های دنیا برای مقابله با کرونا است در طول مدت کرونا حدودا شش نفر در سوئد به بیماری کرونا دچار شدند در سوئد افراد از واکسن و ماسک استفاده نمیکنند به دلیل اینکه در سوئد کرونا وجود ندارد یا اگر فردی در سوئد کرونا دارد دولت به او کمک زیادی میکند.

کانادا
کانادا کشوری است که دوران قرنطینه زیادی داشته است اما از نظر دچار شدن مردم به این بیماری این کشور کشوری است که در مقابل کرونا به خوبی عمل کرده است.

کره جنوبی
کره جنوبی یکی از کشور هایی است که به خوبی توانسته است جلو کرونا رو بگیرد و حتی دولت این کشور به خانه های افراد کره جنوبی غذا و مواد خوراکی ارسال کرد تا مردم در خانه خود بمانند تا به کرونا دچار نشوند.

امارات متحده عربی
امارت متحده به دلیل خرید واکسن به سرعت و به دلیل قوانین سختگیرانه و به دلیل رعایت مردم امارات این کشور در دوران کرونا عملکرد خوبی داشته است و مردم زیادی در امارات به کرونا دچار نشده اند.

قطر
قطر مانند کشور امارات به دلیل داشتن قوانین سختگیرانه و به دلیل حمایت دولت از مردم در دوره کرونا و به دلیل جمعیت کم افراد کمی در قطر به این بیماری دچار شدند.

نویسنده و گرد آورنده: محسن فضل اله خرازی