کشور های مهاجر پذیر

کشور های مهاجر پذیر

در این مقاله قصد داریم کشور های مهاجر پذیر و کشور هایی که اقامت گرفتن در آنها راحت هستند را به شما بگوییم.

کانادا

مثل تمامی مقالات و نوشته ها کانادا در صدر این جدول قرار دارد و یکی از بهترین کشور ها برای مهاجرت است،در کانادا بیشتر مردم افراد مهاجر از جمله ایرانیان هستند کانادا به دلیل داشتن آب و هوای مطلوب و به دلیل قوی بودن در امکانات، فرهنگی ،رفاهی، شغلی و امن بودن کشور بسیار خوبی است این کشور پاسپورت بسیار قدرتمندی دارد و حتی پاسپورت کشور کانادا از پاسپورت کشور آمکریکا قوی تر است. برای اقدام مهاجرت به این کشور باید یا ویزای تحصیلی بگیرید یا ویزای کاری که بتوانید در کانادا یا تحصیل کنید یا در کاندا مشغول به کار شوید قیمت کشور کانادا نسبت به بقیه کشور های اروپایی تا حدی بیشتر است ولی میزان حقوق دریافتی هم به نسبت گرون بودن کانادا بیشتر است و در تراز مناسبی قرار دارد.

آلمان

کشور آلمان کشور صنعتی است و برای کسانی که شغل صنعتی دارند یا در رشته های صنعتی هستند بسیار مناسب است. آلمان از نظر امکانات رفاهی و امکانات الکترونیکی مانند بقیه کشور های قدرتمند اروپا است ولی چیزی که کشور آلمان رو نسبت به بقیه کشور ها برتر میکند مهاجر پذیر بودن آلمان است بیشتر مردم آلمان مهاجرین هستند آلمان نسبت به کشور هایی مثل سوئد،فنلاند،فرانسه،انگلیس کشور مهاجر پذیر تری است و اگر در رشته ای خوب و قدرتمند باشید یا در کاری که انجام میدهید خوب باشید به راحتی میتوانید ویزای آلمان را بگیرید.

اتریش

اتریش به دلیل داشتن دانشگاه های مجانی به دلیل بورسیه کردن دانش آموزان بیشتر نسبت به بقیه کشور ها در این لیست قراردارد کشور اتریش شاید برای کار کردن کشور مناسبی نباشد ولی از نظر تحصیل و دانشگاه کشور بسیاری قدرتمندی است.اتریش همچنین به دلیل نزدیک بودن به کشور آلمان کشور پر مهاجری است به دلیل اینکه شما اگر اقامت و شهروندی کشور اتریش را بگیرید به راحتی میتوانید به آلمان مهاجذت کنید و در آلمان هم زندگی داشته باشید.

ایتالیا

اگر در رشته های هنری درس میخوانید یا در رشته هنر مشغول به کار هستیدایتالیا کشور مناسبی برای شما است.علاوه بر راحت بودن اقدام برای ویزای ایتالیا یکی از مزایای کشور ایتالیا آب و هوای نزدیک به ایران و نزدیک بودن اخلاق مردم ایتالیا به ایران است و به همین دلایل ایتالیا کشور مناسبی برای ایرانیان مخصوصا کسانی که در رشته های هنری هستند است.

سوئد

سوئد به دلیل داشتن امکانات رفاهی و تکنولوژی و به دلیل برخورد مناسب با افراد مهاجر کشور خوبی برای مهاجرت است ولی آب و هوای سوئد و اخلاق مردم سوئد به دلیل داشتن تفاوت با ایران ممکن است خوشایند نباشد.ولی در کل سوئد کشوری پیشرفته با آب و هوا سرد و امکاناتی خوب است.

و به همین دلایل سوئد کشور مناسبی برای مهاجرت است.

امارات

امارات به دلیل ساختن شهری جدید و پر تکنولوژی از مردم و افرادی که در رشته خود مهارت دارند استقبال میکند و قرار است شهری مجهز و پر تکنولوژی بسازد امارات همچنین به دلیل داشتن امکانات رفاهی و امکانات تکنولوژی کشوری پیشرفته است و برای مهاجرت کشور مناسبی است.پاسپورت کشور امارات قوی ترین پاسپورت دنیا است و با داشتن پاسپورت امارات به بیشتر کشور های دنیا مانند :کانادا ،آلمان ،ایتالیا، فرانسه، آمریکا و … میتوانید سفر کنید.

نویسنده :محسن خرازی