برترین کشور ها در زمینه صنعت و تکنولوژی در سال 2022

همیشه کشور هایی هستند که به عنوان برترین کشور ها در زمینه تکنولوژی میشوند این مقایسه و نمره دادن به کشور ها با توجه به محصولات آن کشور در آن سال و با توجه به فروش آن محصول در کل دنیا است و بر اساس این ملاک ها نمره بندی این کشور ها در زمینه تکنولوژی انجام میشود در این مقاله قصد داریم برترین کشور ها در زمینه تکنولوژی در سال 2022 را به شما معرفی کنیم.

آلمان
هر زمانی اسمی از تکنولوژی و پیشرفت در صنعت میاید آلمان در این لیست قرار دارد امسال هم مانند سال های گذشته آلمان در این جدول هست و جزو برتر کشور ها در زمینه تکونولوژِی است.
آلمان کشور صنعتی است که بیشتر درآمد این کشور از طریق تکنولوژی و صنعت تامین میشود.

ژاپن
ژاپن کشوری که همیشه در زمینه تکنولوژی پیشرو بوده و هر ساله محصولات صنعتی جدید و کاربردی را ارائه داده است ژاپن به دلیل پیشرفت بسیار زیاد در تکنولوژی هرساله جزو برترین کشور ها برای صنعت بوده است و امسال هم مانند سال های گذشته در این لیست قرار دارد و جزو برترین کشور ها در زمینه تکنولوژی است.

آمریکا
آمریکا در زمینه صنعت و تکنولوژی همیشه موفق عمل کرده است و هر ساله نوآوری ها زیادی انجام داده است چه در زمینه خودرو سازی یا در زمینه ساختن وسایل الکترونیکی آمریکا نوآوری های زیادی انجام داده است و به همین دلایل کشور آمریکا هم در لیست برترین کشور ها در زمینه تکنولوژی و صنعت قرار میگیرد.

انگلیس
انگلیس هرساله در دنیا در زمینه فناوری عملکرد قدرتمندی داشته است و همچنین انگلیس سومین تولید کننده مقالات علمی در دنیاست. بعلاوه دانشمندانی دارد که این کشور را به سمت انقلاب علمی و صنعتی هدایت می‌کنند. انگلیس خیلی بیشتر از دیگر کشورهای دنیا به تولید تکنولوژی روز می‌پردازد و مصرف خیلی پایینی دارد.

کانادا
از نظر فن‌آوری جز کشورهای پیشرفته است. آنها دستگاه‌های پرداخت بیسیم را ساختند و با اینکه هنوز در کارتهای اعتباری‌اشان چیپست وجود ندارد. اگر نگاهی به شرکتهای آمریکایی بیاندازید می‌بینید که اکثر آنها را کانادایی‌ها می‌گردانند و در ناسا هم فعالیت دارند. کانادایی‌ها ید طولایی در زمینه تولید فن‌آروی‌های نوین دارند.

کره جنوبی

از ساخت روبات، هواپیما، قطار، خودرو و تهویه کننده‌های هوا خود را در میان فهرست پیشرفته‌ترین کشورها قرار داده است. کره با وجود برندهایی مثل ال‌جی و سامسونگ، منتظر یک فرصت استثنایی است تا جایگاه ژاپن را به عنوان پیشرفته‌ترین کشور دنیا از آن خود کند.